סינדרלה תקציר עלילה

סינדרלה היא ביתו של אציל אלמן, המחליט להתחתן בשנית על מנת שלביתו תהיה דמות אם בחייה. הוא מתחתן עם ליידי טרמיין, שמגיעה עם שתי בנותיה מנישואיה הקודמים - דריזלה ואנסטסיה.

לאחר מותו של האציל, ליידי טרמיין משתלטת על האחוזה, מתעללת ומעבידה את סינדרלה תור משרתת. למרות המרירות והעצבות ששרויה בו סינדרלה, היא נשארת טובת לב ומתיידדת עם כל בעלי החיים שבאחוזה: מהציפורים והסוסים, ועד ברונו הכלב והעכברים.

בנתיים בארמון, המלך מוטרד מכך שבנו הנסיך לא מתחתן. הוא קורא לדוכס והם מחליטים לארגן נשף לכל הנערות הרווקות בממלכה, על מנת שהנסיך יבחר בבחירת ליבו והם יתחתנו. סינדרלה קבלת אישור מיוחד מליידי טרמיין להשתתף בנשף, אך רק בתנאי שהיא תסיים את כל המטלות, וכן תדאג לעצמה לשמלה. בעזרת חבריה החיות, ובראשם ז'אק וגאססינדרלה מצליחה לסיים את המטלות ולסדר שמלה. אך רגע לפניה יציאתה, ליידי טרמיין מצביעה על החרוזים והאבנט שדריזלה ואנסטסיה זרקו וסינדרלה השתמשה, והן קורעות והורסות את השמלה.

סינדרלה יוצאת לגינה ומתחילה לבכות בחוסר תקווה, ובדיוק אז מגיעה הפיה הטובה ובעזרת קסמים מסדרת לסינדרלה כרכרה, סוסים, רכב, משרת, שמלה ונעלי זכוכית. היא מודיעה לה שהקסם יסתיים ב12 בדיוק, וסינדרלה יוצאת לנשף. בנשף, הנסיך דוחה כל בחורה, אך כשסינדרלה נכנסת לארמון הוא קם וניגש אליה, הם מתאהבים ורוקדים ברחבי הארמון, עד שהשעון מתחיל לצלצל 12. סינדרלה בורחת במהירות ומפילה נעל זכוכית אחד, אותו מוצא הדוכס.

הדוכס והמלך מחליטים שהם ימדדו את הנעל לכל נערה רווקה בממלכה ובכך ימצאו את סינדרלה  כשסינדרלה שומעת היא מתחילה לזמזם את השיר מהנשף, ליידי טרמיין מבינה שסינדרלה היא זו שרקדה עם הנסיך בנשף, והיא נועלת אותה בעליית הגג.

בזמן שהדוכס מודד את הנעליים לדריזלה ואנסטסיהז'אק וגאס גונבים את המפתח מליידי טרמיין ומנסים להציל את סינדרלה  רק שלוציפר החתול הרשע מפריע בדרך. רגע לפני שהדוכס עוזב, ברונו הכלב מצליח להבריח את לוציפר, והעכברים משחררים את סינדרלה  היא רצה לדוכס ומבקשת למדוד את הנעל. המשרת רץ לכיוון סינדרלה  וליידי טרמיין גורמת לו ליפול ולשבור את נעל הזכוכית.

כשהכל נראה כבר אבוד, סינדרלה מוציאה את נעל הזכוכית השנייה, הדוכס בשמחה גדולה מודד לסינדרלה את הנעל שמתאימה באופן מושלם. לאחר מכן סינדרלה והנסיך מתחתנים.